Cura de detoxifiere: proteine la micul dejun

Detoxifierea reprezintă un proces prin care îţi cureţi organismul de molecule străine provenite fie pe cale orală, fie pe cale respiratorie. Corpul uman lucrează 24 de ore pe zi în scopul eliminării toxinelor prin urină şi fecale.

Există numeroase sfaturi şi anunţuri de diete cu rol detoxifiant. Cele mai multe dintre ele sunt mult prea restrictive pentru a fi sigure. Cea mai buna alegere pe care o poţi urma pe durata întregii vieţi este să minimizezi expunerea la toxine şi să susţii procesul natural de detoxifiere al organismului.

 

Iată în continuare 4 paşi:

1.       Primul pas este să consumi cereale integrale pe cât de mult posibil. Cu cât aduci mai puţine pesticide,aditivi şi alte substanţe chimice de sinteză, cu atât organsimul are un proces de detoxifiere mai uşor.

2.       Consumă plante. Începând de la avocado, fructe de pădure, zucchini. Fiecare înghiţitură conţine numeroşi compuşi şi fibre care ajută corpul să elimine toxinele. De asemenea, nu uita de verdeţuri, plante aromatice, ceaiuri şi plantele colorate care au acelaşi rol.

3.       Consumă alimente probiotice precum iaurt şi kefir. Acestea conţin bacterii sănătoase care reduc toxinele produse de bacteriile dăunatoare care ajung în intestin.

4.       Bea suficientă apă sau ceai. Ai nevoie de multe lichide pentru a îndepărta toxinele prin urină şi  transpiraţie.

De asemenea, ai nevoie de o cantitate adecvată de proteine pentru a-ţi menţine masa musculară. Indiferent de natura proteică pe care  o alegi (vită,peşte,pui,ouă,lapte sau păstăi) încearcă să le alegi pe cele fără adaos de alte substanţe chimice.Prepară carnea fără a o carboniza. Dacă o prepari pe grătar, evită formarea crustei negre deoarece compuşii formaţi la acest nivel sunt asemănători celor din fumul de ţigară.

 

Care este necesarul proteic la micul dejun pentru a satisface senzaţia de  foame?

 

Într-un studiu prezentat la întâlnirea anuală a Obesity Society, cercetătorii le-au dat participanţilor un mic dejun de 300 de calorii conţinând cantităţi egale de  grăsimi,fibre şi calorii. Oricum, au existat două tipuri de mic dejun: unul cu o cantitate mică de proteine şi unul cu o cantitate mare de proteine. Cercetătorii au descoperit că participanţii care au mâncat 30-39 de grame de proteine pe zi au avut saţietate şi au putut preveni supraalimentarea pe parcursul întregii zile. Un pahar de iaurt grecesc şi un ou ar putea veni în întampinarea acestei nevoi.

Sursa: wwlp.com

Wordpress SEO Plugin by SEOPressor